جک خیلی خنده دارمرداد92

شما هم مثل من وقتی میخواید صدای تلویزیون رو کم و زیاد کنید،


حتما باید عددش رند باشه ؟


سادیسم داریم فک کنم :D

小白鼠0001


.
.
.
یه روز دوست داداشم زنگ زد خونمون مامانم گوشیو برداشت ،


یارو گفت : آقا سینا هستن ؟ مامانم گفت : نخیر ، دستشویی تشریف دارن !


یه همچین مامانی دارم من ؛ پسرشو تحویل میگیره در حد لالیگا ! :D

小白鼠0001


.
.
.
دوستان شما مثل طلا و جواهر هستند،


به دست آوردنشون سخته، ولی نگه داشتنشون سخت تره…


لطفا در حفظ و نگهداری من کوشا باشید! :D

小白鼠0001

 


.
.
.تلویزیون داشت می گفت کودک لطیف است با آن به درستی برخورد کنید !


در راستای مسخره بازی به مامانم میگم : ماماااان من لطیفماااا …


مامانم : عزیزم تو دیگه از لطافت دراومدی کثاااافط شدی !!!


به نظر شما آلبوم دادم بیرون اسمشو چی بذارم ؟ :|

KIKI&TITI0014


.
.
.

 

 

میدونی تلخ ترین چیز زندگی چیه؟


در فریزرو باز کنی و قالب بستنی شکلاتیو ببینی و خر کیف شی


ولی وقتی بازش کنی توش پیاز سرخ کرده فریز شده باشه :|

KIKI&TITI0014

 

 


.
.
.

دقت کردین یادگاری های روی دیوار و صندلی کلاس های دانشگاه،


آموزنده تر از حرف های استاده ؟ :|

KIKI&TITI0014


.
.
.

زنه به شوهرشsms میده:


عزیزم ، اگه موافقی بریم خونه مامانم عدد ۱


و اگه میخوای بریم خونه مامانت


عدد۱۸۲۶۴۴۲۷۵۳۶۷۲۳۷۷۵۳۶۴۱۲۶۱۸۳۳۸۱۶۸۳۱رو وارد کن! :|

KIKI&TITI0014


.
.
.

 

 

اگه به جاى کباب برگ هوس نیمرو مى کردم


الان تو یخچال به جاى تخم مرغ کباب برگ داشتیم! :|

 

KIKI&TITI0014

 

 


.
.
.

یه سری همچین می گن ما تفریحی سیگار می کشیم،


انگار بقیه برای شکنجه و عذابشه که می کشن! :D

 

KIKI&TITI0014

 

 


.
.
.

یادش بخیر یه زمانی مامور آبخوری بودن اُبهتی داشت واسه خودش !


هِــی روزگار … !

KIKI&TITI0014

 

 


.
.
.
یه بار زنگ درو زدن منم رفتم جلوی در گفتم بفرمایید !


طرف گفت با داداشتون کار دارم …

 

منم گفتم یه لحظه گوشی ! :|


اصن یه وضی بخدا !


الان پدر و مادرم دارن دنبال بچه واقعیشون میگردن :|


.
.
.
همیشه یه ایمیل نخونده تو اینباکسم میزارم


به هر حال آدم باید خودش به زندگیش هیجان بده :|

 


.
.
.
۹۲ جان ! خواهشن سال خوبی باش !


نذار چهار روز دیگه رومون تو روی هم واشه :|


.
.

 


نظرات شما عزیزان:

Me
ساعت14:07---27 مرداد 1392
خخخخ ..

ایول !!!

راستی با چه عنوانی لینکت کنم؟؟؟؟؟
پاسخ:هرچی بخوای هست!!!


شهرزاد
ساعت14:17---23 مرداد 1392
اس ام اس زنه به شوهرش خیلی باحال بود!!!!
پاسخ:اره ممنون از اینکه بهم سرمیزنی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: طنز ، ،

تاريخ : چهار شنبه 23 مرداد 1392 | 11:24 | نویسنده : zahra |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.